تاريخ : شنبه 17 آبان 1393برچسب:, | 22:55 | نویسنده : sport-kj
دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به هیاتهای فوتبال استانها اعلام کرد که باید طبق دستورالعمل کمیته پزشکی اقدام کنند.

17 آبان 1393



ادامه خبر...

 مدیر وبسایت پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی

باسلام خدمت تمامی بازدیدکنندگان وبسایت پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی:

بنده به عنوان یکی از ورزشکاران و عضو کوچک خانوداه فوتبال استان.خ.ج. و شهرستان بیرجند که ازرده سنی نونهالان و نوجوانان در رشته ورزشی فوتبال و در پست مورد علاقه ام دروازبانی در حال حاضر در تیم پیشگامان بیرجند هستم و بعنوان جوانی که نتوانستم به هدفهایم طوری که خواستم برسم متاسفانه فوتبال این استان و شهرستان دارای حواشی زیادیست و پیشرفت فوتبال این استان نیاز مبرم به وجود منابع مالی و اسپانسرهای قوی مالی دارد و از همه مهمتر وجود یکرنگی و همدلی میان اعضای فوتبالی و مسئولین این استان و شهرستان بیرجند است تا فوتبال این شهر و استان تا بجای روبروز پسرفت کردن پیشرفت کند و متاسفانه امسال در فصل93/94 مشخص نیست ما نماینده ای در لیگ بزرگسالان کشور در دسته2 یا 3 کشورداریم یا نه ؟!!!!؟ امیدوارم حرف های بنده ناراحت کننده نباشد و بنده حدود 3 سالی شده که از طریق فضای اینترنت با ایجاد کانون های هواداران تیم های وحدت خاوران و نوین نوفرست و در حال حاضر با نام پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی خبرهای فوتبالی و ورزشی شهرستان بیرجند و استان خراسان جنوبی و کشور عزیزمان ایران اسلامی را اطلاع رسانی میکنم.

موفق و پیروز و سربلند باشید.
سامانه پیام کوتاه پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی 30002190000074



ادامه خبر...
تاريخ : یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, | 1:34 | نویسنده : sport-kj

مهمترین علل ایجاد آسیب در رباط صلیبی ، بر خلاف تصور ، آسیب های بدون برخورد است

 پارگی رباط صلیبی ، اتفاقی است که در سال های اخیر بسیاری از فوتبالیست های ما را درگیر کرده است و اطلاعات دقیق و علمی هم در مورد آن به فوتبالدوستان و ورزشکاران داده نمی شود. در این مقاله این مساله به طور خلاصه مورد بررسی قرار می گیرد...



ادامه خبر...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی